Strategisk IT-partner med lång erfarenhet i Stockholm

Aderian Stockholm har över 15 års erfarenhet av att stödja små och medelstora organisationers medarbetare och IT-miljöer. Som komplett IT-partner erbjuder vi paketerade lösningar inom infrastrukturdrift, support, molntjänster och IT-säkerhet.

Vårt erbjudande

Data & AI

Vi omvandlar data till affärsvärde genom analys, maskininlärning och AI-drivna lösningar. Ni får beslutsstöd som är både träffsäkert och handlingsbart.

Molntjänster

Vi hjälper er att lagra, köra och använda system via molnet istället för egna servrar. Det blir enklare, säkrare och mer flexibelt för er verksamhet.

Säkerhet

Vi hjälper er säkra data, processer och användare genom förebyggande säkerhetsstrategier och teknik som utvecklas i takt med hotbilden.

Integration

Flera system som kommunicerar är bättre än en monolit som påstås kunna allt. Vi kopplar ihop!

Support

Långsiktig trygghet är viktigt. Vi stöttar våra kunder i användandet och underhållet de tekniska delarna.

Verksamhetsnära & proaktiva

Vi ger verksamhetsnära och proaktiv rådgivning som leder till lösningar som är rätt i tid.

Vad säger våra kunder?

”Vårt mål är en säker IT-miljö som är enkel att arbeta i – där säkerheten aldrig får bli ett hinder för våra användare. Med Aderians lösningar har vi hittat den balansen.”

– Magnus Clausson, IT Manager på Storskogen

”De förstår våra behov, lyssnar och levererar flexibla lösningar. Det är tryggt att veta att vi kan lita på att vår IT-miljö fungerar och utvecklas i takt med våra krav.”

– Jonas Nordström, IT-chef Naturskyddsföreningen

Vi fick ett väldigt gott intryck under upphandlingsprocessen, och implementeringen gick både snabbt och smidigt. Det kändes tryggt hela vägen, och vi är väldigt nöjda med hur Aderian Stockholm tar ansvar
Christoffer Wikner, Verksamhetsutvecklare IT & digitalisering, Suntarbetsliv

Vårt kundlöfte

Vi utgår från ditt företags behov när vi levererar effektiva I-lösningar och service i toppklass. Här är våra tre kundlöften.

Vi vet att slutanvändarupplevelsen är det viktigaste för en nöjd kund, därför ska vi alltid tillhandahålla en kvalitet och kundserviceupplevelse i världsklass.

Vi lovar att alltid ligga i teknisk framkant med moderna IT-lösningar som skapar riktig verksamhetsnytta.

Vi ska vara den proaktiva och strategiska IT-partnern som ligger steget före , utmanar och driver en kontinuerlig utveckling av våra kunders IT-arbetsplatser.

Vanliga frågor

Här svarar vi på några vanliga frågor om våra tjänster och hur vi jobbar med våra kunder.

Kontaktpersoner

Josef Nord

Vice VD / Sälj & Marknad

Tobias Petersson

Chef Account Management

Kontakta oss

Villdu veta mer om våra tjänster och hur vi kan hjälpa dig? Tveka inte att höra av dig eller kom förbi på ett besök.

Öppettider

Helgfria vardagar: Kl. 08.00-17.00

Jour 24/7/359 för kunder med jouravtal

Service- och supportfrågor

010-709 40 40 (kl. 08.00 – 17.00)

Supporttjänster

Besök vår supportportal

Stockholm
Hammarbybacken 27
120 30 Stockholm
010-709 40 40
servicedesk.stockholm@aderian.se
sales.stockholm@aderian.se

Fyll i formulär för gratis rådgivning

Fyll i formulär för gratis rådgivning

Kontakta oss